تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) باقلا مضر یا مفید؟ ۱۰ دلیل برای بی‌خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟ از کجا بفهمیم سرطان رحم داریم؟ | شایع‌ترین علت سرطان دهانه رحم را بشناسید بهترین زمان خوردن تخم مرغ برای کاهش وزن برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کارگاه گل‌دوزی در مشهد رنگ خون گرفت | دعوای چند جوان‌ در کارگاه تولیدی با ضربات مهلک چاقو

  • کد خبر: ۱۷۹۴۳۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کارگاه گل‌دوزی در مشهد رنگ خون گرفت | دعوای چند جوان‌ در کارگاه تولیدی با ضربات مهلک چاقو
دعوای جوان‌های دهه هشتادی در یک کارگاه تولیدی در مشهد با ضربات مهلک چاقـو رنگ خون گرفت.

پرده اول

هر دو کم‌سن‌وسال هستند و چند وقتی می‌شود که در یک کارگاه گل‌دوزی در شهرک شهید رجایی کار می‌کنند. از چندی پیش رابطه‌شان شکرآب شده و جفتشان شده بودند کاردوپنیر. مدام برای همدیگر شاخ‌وشانه می‌کشیدند و با هم گلاویز می‌شدند تا اینکه شامگاه شنبه دعوایشان بالا گرفت و زمانی نگذشت که جروبحثشان به زدوخورد کشید.

یکی در آستانه نوزده‌سالگی قرار دارد و دیگری هفده سال را رد کرده است. شاگرد کوچک کارگاه که در این درگیری مغلوب شده بود شب دل‌خوری‌اش را به خانه می‌کشد و دو برادرش را از اتفاقاتی که در شامگاه بیست‌ویکمین روز مردادماه در کارگاه گل‌دوزی افتاده بود، مطلع می‌کند. مرد بیست‌وهفت‌ساله که طاقت اشک‌های برادرش را نداشته فردای همان روز به همراه دیگر برادرش به کارگاه برادر کوچک‌ترشان می‌روند تا شاگرد زورگو را ادب کنند. دعوایی که خیلی زود رنگ جنایت به خود می‌گیرد.

پرده دوم

سروصدای مرد جوان بالا می‌گیرد. او برای اینکه از جوان نوزده ساله زهره‌چشم گرفته باشد، او را هدف ضرب‌وشتم قرار می‌دهد. اگرچه کارگران این کارگاه وارد غائله می‌شوند تا دعوا را خاتمه دهند، اما دیگر کار از کار گذشته بود.

پسر جوان وقتی می‌بیند برادران شاگردی که با او اختلاف دارد به او حمله‌ور شده‌اند، دست به چاقو می‌شود و تا به خودش می‌آید این درگیری را خونین می‌کند. در این میان در زیر مشت‌ولگد‌های دو مرد جوان تیغه برهنه خود را در سینه جوان بیست‌وهفت‌ساله فشار می‌دهد. ضربه‌ای کاری که تا عمق ریه جوان بخت برگشته فرومی‌رود و کار او را یک‌سره می‌کند.

تا طرفین دعوا به خودشان بیایند خون‌ریزی شدید مرد جوان را نقش بر زمین می‌کند و نفس‌هایش به شماره می‌افتد.

پرده سوم

خون کف کارگاه می‌دود و جوان بیست‌وهفت‌ساله جان می‌دهد. دراین‌بین پسرک ضارب چاقویش را رها می‌کند و قصد فرار دارد که توسط افراد حاضر در محل به دام می‌افتد. دراین‌بین چاقوی افسارگسیخته بر سر یکی از کارگران کارگاه جا خوش می‌کند و جوان‌بخت برگشته که جلو می‌آید تا مانع اوج‌گیری نزاع شود، با سر پرخون به عقب رانده می‌شود.

موضوع خیلی زود به پلیس و اورژانس اطلاع داده می‌شود و زمانی نمی‌گذرد که مأموران امدادی و انتظامی در محل حاضر می‌شوند. بدن بی‌جان جوان بیست‌وهفت‌ساله که با ضربه سرکش چاقو از پای درآمده بود، مقام قضایی را هم به محل حادثه می‌کشاند.

با حضور قاضی محمود عارفی‌راد، بازپرس ویژه شعبه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، دستورات لازم صادر می‌شود و پیگیری‌های پرونده درباره چگونگی وقوع این جنایت در دستورکار کارآگاهان پلیس قرار می‌گیرد.

پرده آخر

متهم که در همان لحظات اولیه دستگیر شده بود با دستور قاضی عارفی‌راد به مرکز فرماندهی اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد انتقال داده می‌شود و تحت بازجویی قرار می‌گیرد. یکی از مصدومان این حادثه نیز که از ناحیه سر هدف ضربه شدید چاقو قرار گرفته بود هم توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال می‌یابد تا تحت درمان قرار گیرد. آنچه بازپرس ویژه شعبه قتل عمد دادسرای مشهد می‌گوید، حال عمومی این شخص که از کارگران کارگاه موردنظر است، مطلوب گزارش شده است.

به گفته قاضی عارفی‌راد، متوفی از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه شدید چاقو قرار گرفته است که تیغه چاقو به بافت ریه آسیب وارد کرده و همین امر مرگ جوان بیست‌وهفت‌ساله را رقم زده است.

این مقام قضایی ادامه می‌دهد: این قتل با درگیری دو جوان دهه هشتادی در یک کارگاه تولیدی اتفاق افتاده است. مقتول، برادر بزرگ‌تر یکی از کارگران کارگاه است که به هواخواهی برادرش وارد این درگیری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->